Uživatel nepřihlášen
Wastoviny
RSS kanál blogu
Píše: Wast - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Wastoviny

Placená služba Prémium na Zingu? Ano, či ne?

Pátek 3.6.2016 16:05 - Autor: Wast
To se mi líbí

Placená služba Prémium na Zingu? Ano, či ne?V poslední době jsem na Zingu zaznamenal jakousi úvahu o zavedení placené služby tzv. Premium účet. O co jedná? Pokud zaplatíte patřičný měsíční či roční určitý peníz máte v podstatě předplacenou službu známou jako Premium účet. Takový plátce, tedy uživatel má mít kompletně celý web bez otravné reklamy. Někdy bývá přibalena i funkce, že v případě zájmu máte možnost si její zobrazovaní opětovně povolit.

Další vychytávkou této placené služby seznam, kde je vidět kteří vaši přátelé jsou online a můžeš jim napsat zprávu. Součástí bývá také další výbava - možnost zvolit barvu nicku a obrázek avataru. Ta už zde je a tak přijde možná i možnost zrušení této "výhody" pro neplatící, lidi bez prémka protože ta možnost už tu je zdarma. Další vychytávkou prémka bývá zobrazení posledních návštěvníků na vašem profilu, psaní vzkazů, grafické smajlíky v klientu a komentářích. Tedy věci které už jsou tu dávno zavedené.

Takže tyhle zde už zavedené věci tu možná  zůstanou prémko neprémko a nebo dojde pouze k jejich následnému zpoplaňění. Neplatiči je tak nebudou mít. Ale to by tu šli sami proti sobě.


A tak se ptám proč by prémko mělo být tady když v podstatě jde o web přímo napojený na obchod. Jsou tu i čisté reklamní články kde se nemůžete ani vyjádřit komentářem neboť tato možnost je záměrně vypnutá. U článků je i odkaz ke koupi příslušné hry a tak všechna reklama by ani zmizet nemohla, protože opět by tu šli sami proti sobě.

Dobře chápu, že je reklama pro web důležitá. Reklama je  pro mnoho webových stránek a portálů jediným zdrojem příjmů. Hodně záleží s jakým citem je nasazená. Někdy jde o dost brutální záležitost. Otravnou a neustále při zapnutí vyskakující vekou reklamu málokdo ocení. Tento web je pupeční šnůrou propojený s obchodem a nastává tak otázka je potřeba tady tvrdá reklama a nebo dokonce placené prémium. Hry přeci budou chtít propagovat reklamou prémko neprémko. Nastala by tak tak otázka je jak by to vůbec bylo doopravdy s tou reklamou free?

A pak je tu ještě AdBlock.... Lidi otráveni reklamou po jeho instalaci tleskají. Weby na něj nadávají a mají ho jako největší zlo. Každý z nás se může svobodně rozhodnou zda reklamu blokovat či nikoliv. Weby naříkají že údajně blokováním reklamy webu nepomáháte. Podle mě je problém řešitelný v nastavení reklamy,  v její velikosti, výběru tématu, formě, vhodnosti a četnosti. Neustále a dlouhodobě vyskakující reklama není dobrý přístup k návštěvníkům webů. Lidi to otráví, webů je mnoho a každý se s reklamou pere jinak. Někde jsem tu na Zingu četl, že šéfredaktor nemůže reklamu ovlivnit. Prosím vás kdo jiný to by měl ovlivnit když ne on. Dvanáctiletý Pepík z Brodu  to asi nevlivní. Šéfredaktor by ale měl...Kdo jiný je v redakci nejvýše postaven...


Hraju hry spoustu let a AdBlock nepoužívám. Proč? Ze zásady. Neznamená to ale že mi přehnaná forma reklamy nevadí. Vadí snad každému. Na každém webu co jsem byl a to i zde jsem se snažil být vždy aktivní, pomáhat a to i psaním podobných blogů. Protože informovat pravdivě a otevřeně by měl každý bloger. Já nejsem na Zingu abych někomu lezl někam. Nechci se zúčastnit špatně nastavené soutěže. Hru si koupím jakou chci a kde chci. Jsem svobodný člověk a až mě odsud vyhodí půjdu zase dál. Takový už je HOLD život. Mám dlouhodobé zkušenosti a pokud vidím, že o ně někdo nestojí a nebo je dokonce cenzurují není chyba na mé straně. Když pod článek který má název Speciál a on to je jen seznam her napíšu komentář, že to podle mě Speciál není tak si za tím stojím. Protože ze prostě vím, že Speciál by měl přinést něco speciálního.

Zpět ke službě Prémium. Kolik taková sranda stojí: Premium účet stojí od nějakých 49 kč až 99 kč za měsíc. Možností platby jsou různé, stejně jako možnost délky předplatného. Nejjednodušší a nejdražší je formou SMSky, kde se o zisk dělí i operátor. Další možnou formou platby je zaslat částku složenkou a nebo převodem na bakovní účet. Pladba se liší podle délky na tři měsíce, půl roku či rok. Roční předplatné je nejlevnější. Poslední možnost platby je přez PayPal a nebo platební kartou. Pochopitelně na Slovensku lidi patí částky přepočtené na eura. V případě SMS tedy věta: "Mami dejmi 99 kaček na premko," zcela odpadá.

Protože z tzv. "výhod" prémka tady připadá pouhé blokování reklamy (většina věcí už tu je) nevidím důvod proč tuto službu zavádět. Tedy pokud nejsou tím důvodem peníze...A pak nikdo je nenutí vše je přece dobrovolné...Ale není to s ní zas tak jednoducé jak se zdá. Pokud by byl plátce anonymní tak budiš, ale pokud bude někde v profilu napsano poděkování za příspěvek a podobně tak to časem dopadne stejně a bude se rozlišovat kdo přispěl a kolik přispěl. Placené Premium bylo a stále  je dobrovolné. Nazývejte si ho jak chcete, ale v podstatě půjde jen o slovíčkaření, tedy jen o název jak to zabalit tak, aby to lidi vnímali pozitivně.  A pak tady stále platí, že to je prodejní web, který reklamu aktivně používá ...

Premium účet mi nejdřív nevadil a viděl jsem ho kdysi jako možnost zlepšení - připlacení za služby. Bohužel vše tam zůstalo jen u slibů. Proto mám s premkem špatné zkušenosti. Později se k němu na webu, kde jsem byl dlouhá léta nabalil i další škodlivý balast. Do "hry" se přidala i loterie a zavedení bodů. Ti se dostávali jednak za psaní blogů v počtu 30ti, přidávání videí (za 5) a nebo jako bonus za zakoupené prémium (400 bodů za 1 měsíc). Pak už časem nešlo ani o koupě tzv. služby Premium, ale rovnou o oněch 400 bodů, které obratem ruky lidi prohrávali v loterii. Pro majitele webu to byl zlatý důl, pro letité hráče jako já katastrofa. Loterie byl a je jeden velký podvod (nikdo neví jak se losuje) a hledání slova povoleno až od 18 ti let by jste tam hledali marně. Někteří admini záhadně vyhráli i několikrát za sebou. A to mnohokrát...

Velice často a hlavně nevhodně admini onu placenou službu prémium propagovali jak se dalo. Často slovy: "Jdi se obarvit lamo." "Bez prémka jdi po pr****." A podobně a to i často velice vulgárně. Ze začátku zavádění služby Premium se našlo mnoho lidí, kteří jásali a křičeli jak je to dobrý nápad a že si Premko zaplatí a pak ho nikdy nevlastnili... Na webu se také po čase začalo rozlišovat nejen kdo má placené premium, ale i na jak dlouho ho má předplacené. Byli tam i "borci " kteří ho měli předplacené i na deset let dopředu. Objevilo se i obvinění z podvodů. Některé i oprávněné a to jak se lidi dostali pokoutně k prémiu tu psát pochopitelně nebudu. Lidem z dlouhým předplatným se začalo nehorázně nadržovat a byli úplně beztrestní.

Web pak ve skutečnosti začal připomínat gamblerské doupě pro mláděž žebrající o body do loterky. Chtěl jsem něco změnit a tak jsem napsal šéfredaktorovi otevřený dopis. Abych něco změnil, dostal jsem nakonec možnost a  stal jsem se i na nějaký čas adminem. Cítil jsem povinnost pro komunitu webu něco udělat. Bohužel jeden člověk proti zaběhnutým praktikám neudělá nic a to ani tam ani tady viz. cenzura, podivná pravidla soutěže atd... Někteří tamní admini i redaktoři se báli kritizovat chyby ve vedení, protože věděli že by je to stálo místo. Začali podlézat vedení a k adminům se přidávali protekční lidé, kteří často neuměli ani nainstalovat hru a poradit z problémem už vůbec ne. Podlézat vedení ale platí téměř na každém webu kdo nedrží partu jde z kola ven. Navíc od adminů, kteří nejen nic nedělali ale také nic neuměli, byl neustále na vedení činěn tlak aby se mě zbavilo.

Samozřejmě moje popularita měla (má) i pro mě výhodnou stránku. Na každém webu se najde někdo nespokojený, jedno jestli admin či redaktor. Takže jsem měl informace z hloubky webu o kterým se ostatním ani nesnilo. Dostal jsem se tak k šokujícím informacím. Lidi, hráči byli pro ně jen platící masa blbců a pod. Komumunita hráčů ze které chtěli jen vytěžit jejich peníze.

Práva admina mi byla za aktivitu odebrána. Byl jsem osobně i v Praze a hovořil otevřeně na toto téma i s odpovědným člověkem. Bohužel se mi v podstatě vysmál. Varoval mě, že pokud se proti nim postavím není pro ně problém mě před komunitou očernit. Proto jsem se rozhodl tento prokletý a svýn způsobem i odepsaný web opustit. Kvalita webu šla časem zákonitě dolů a lidé začali odcházet jinam. Slyšel jsem o tom, mnozí lidé tam prohráli v loterii značnou částku peněz.

Také tam svého času běžela blogerská soutěž jmenuje se to Tip. Blog či video je vybráno jako Tip redakce do hlavního baneru. Bohužel ještě dnes tam vedu žebříček nejoceněnějších článků. Přineslo to jen dvě věci závist a nadržování adminů soupeřům tzv. vlezprdelkářům. Je podivné, že ještě dnes si tam admini sami sobě udělují tipy za vložená videa, jen pro  zlepšení umístění v žebříčku. Blogerská soutěž se tam po mém odchodu zcela rozpadla. Stejně jako tam nefunguje blogerská sekce. Desítky zbytečných adminů zústávají při průměrné návštěvnosti 150 lidí. V době slávy před zavedením placeného účtu jich tam bývalo najednou i 5000! No není to pro všechny weby uvažující nad podobnou službou premium hodně alarmující info?

Tisk
Hodnocení:
( Zbývají 4 hlasy pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Placená služba Prémium na Zingu? Ano, či ne?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus   1x   Ty vole už to vidím. Nové video - 10 korun. :-D Recenze - 20 korun a soutěž - 100 korun. :-D :-D :-DVirusvirus7406    8.6.2016 20:31 Virus

@ odpověď na komentář od Miky:Ty vole už to vidím. Nové video - 10 korun. :-D Recenze - 20 korun a soutěž - 100 korun. :-D :-D :-D

Miky napsal:Nikde jsem nepsal, že zvažujeme zpoplatnit články, to by byla sebevražda!

Miky člen redakce   2x   Nikde jsem nepsal, že zvažujeme zpoplatnit články, to by byla sebevražda!Mikymiky3    8.6.2016 16:51 Miky

@ odpověď na komentář od BRUNO cz:Nikde jsem nepsal, že zvažujeme zpoplatnit články, to by byla sebevražda!

BRUNO cz napsal:s placenim za tento druh informace nesouhlasim. obvzlast v dnesni product placement dobe kdy je recenze spis PR, a kde se recenzemi za "darky" hemzi celej net. (nepisu o zing, ale obecne) lidi si stejne reknou jaka hra je a zadarmo. staci jen pockat mesic po vydani. :)

Miky člen redakce    Hele o těch smazaných komentářích se můžeme klidně pobavit, nemám s tím problém. Mažu komentáře, které jsou nevhodné, urážlivé nebo moc mimo téma. Když smažu nějaký takový komentář, tak pochopitelně musím smazat i komentář, který na ten smazaný odpovídal, aby byla diskuze v pohodě. Po E3 si klidně projdu tvé komentáře (ty smazané) a mohu ti napsat, proč jsem je smazal.

Jinak, Zing nedělám pouze já, jsou tu také redaktoři, ale je pravda, že já jako jediný mám Zing jako svou práci, ostatní buď pracují jinde, nebo chodí do školy.
Mikymiky3
    8.6.2016 16:50
Miky

@ odpověď na komentář od BRUNO cz:Hele o těch smazaných komentářích se můžeme klidně pobavit, nemám s tím problém. Mažu komentáře, které jsou nevhodné, urážlivé nebo moc mimo téma. Když smažu nějaký takový komentář, tak pochopitelně musím smazat i komentář, který na ten smazaný odpovídal, aby byla diskuze v pohodě. Po E3 si klidně projdu tvé komentáře (ty smazané) a mohu ti napsat, proč jsem je smazal.

Jinak, Zing nedělám pouze já, jsou tu také redaktoři, ale je pravda, že já jako jediný mám Zing jako svou práci, ostatní buď pracují jinde, nebo chodí do školy.

BRUNO cz napsal:s placenim za tento druh informace nesouhlasim. obvzlast v dnesni product placement dobe kdy je recenze spis PR, a kde se recenzemi za "darky" hemzi celej net. (nepisu o zing, ale obecne) lidi si stejne reknou jaka hra je a zadarmo. staci jen pockat mesic po vydani. :)

BRUNO cz   2x   s placenim za tento druh informace nesouhlasim. obvzlast v dnesni product placement dobe kdy je recenze spis PR, a kde se recenzemi za "darky" hemzi celej net. (nepisu o zing, ale obecne) lidi si stejne reknou jaka hra je a zadarmo. staci jen pockat mesic po vydani. :)BRUNO czbruno-cz6787    8.6.2016 16:23 BRUNO cz

s placenim za tento druh informace nesouhlasim. obvzlast v dnesni product placement dobe kdy je recenze spis PR, a kde se recenzemi za "darky" hemzi celej net. (nepisu o zing, ale obecne) lidi si stejne reknou jaka hra je a zadarmo. staci jen pockat mesic po vydani. :)

free-art   1x   Já si dovolím také komentář. Wast do toho zabrousil jen okrajově v článku. Jde mi o to, jak se tu sleduje diskuze. Bohužel i já jsem se setkal s cenzurou. Můj komentář byl smazán a to i opakovaně a neprávem. Myslím si, že Miky je na některé uživatele jak "pes" :) Ale to že diskuze je plná sprostých slov a nadávek nevadí. Bohužel je to možná tím jaké je tady na zingu seskupení ohledně redakce. Ted nemyslím recenzenty. Je tu Miky a .... a to je vše. Chápu že pak sebemenší komentář který se nehodí letí do koše. Dělat tento web sám je fakt práce a já si jí cením. Trochu nadhled a pokoru.

Prémium na zingu - hloupost.
free-artfree-art2196
    8.6.2016 09:32
free-art

Já si dovolím také komentář. Wast do toho zabrousil jen okrajově v článku. Jde mi o to, jak se tu sleduje diskuze. Bohužel i já jsem se setkal s cenzurou. Můj komentář byl smazán a to i opakovaně a neprávem. Myslím si, že Miky je na některé uživatele jak "pes" :) Ale to že diskuze je plná sprostých slov a nadávek nevadí. Bohužel je to možná tím jaké je tady na zingu seskupení ohledně redakce. Ted nemyslím recenzenty. Je tu Miky a .... a to je vše. Chápu že pak sebemenší komentář který se nehodí letí do koše. Dělat tento web sám je fakt práce a já si jí cením. Trochu nadhled a pokoru.

Prémium na zingu - hloupost.

Strec    Víš co, nezní to tak "provokativně" jako premium účet, na který může být dost různých názorů. Je to nenuceny, dobrovolny, nikoho neomezující a pro uživatele je hlavní to, že pomohl něčemu co má rád. A to by mělo být hlavní, aby z toho příspěvku měl člověk radost a vy dostali nějakou tu kačku.
A hlavně žádné vymýšlení prkotin co je a co už není premium účet ;-) ... o starost méně.
Strecstrec4311
    5.6.2016 19:06
Strec

@ odpověď na komentář od Miky:Víš co, nezní to tak "provokativně" jako premium účet, na který může být dost různých názorů. Je to nenuceny, dobrovolny, nikoho neomezující a pro uživatele je hlavní to, že pomohl něčemu co má rád. A to by mělo být hlavní, aby z toho příspěvku měl člověk radost a vy dostali nějakou tu kačku.
A hlavně žádné vymýšlení prkotin co je a co už není premium účet ;-) ... o starost méně.Komentář byl autorem naposledy upraven 5.6.2016 19:11

Původní verze před úpravami:Víš co, nezní to tak "provokativně" jako premium účet, na který může být dost různých názorů. Je to nenuceny, dobrovolny, nikoho neomezující a pro uživatele je hlavní to, že pomohl něčemu co má rád.
A hlavně žádné vymýšlení prkotin co je a co už není premium účet ;-) .

Miky napsal:Dobrovolný příspěvek nezní špatně ;-)

Miky člen redakce   1x   Dobrovolný příspěvek nezní špatně ;-)Mikymiky3    5.6.2016 18:41 Miky

@ odpověď na komentář od Strec:Dobrovolný příspěvek nezní špatně ;-)

Strec napsal:A co třeba jen dobrovolné příspěvky s tím, že kdo přispěje bude mít na profilu poděkování od redakce a dobrý pocit u srdce.

Osobně nějaké premium účty nemám v lásce. V mnoha případech se to pak zvrtne, takže bez premium účtu je člověk znevýhodněn. Třeba ne hned. A pokud chce nějak výrazně fungovat, tak je nucen zaplatit (zkušenosti s podobnými účty u her) . Není donucen s pitolí u hlavy, ale čistě psychologicky.
Muselo by se to dobře uchopit, aby člověk chtěl premium účet a v prvé řadě za to chtěl zaplatit. Přeci jen tohle lidi berou jako neziskovku a web o hráčském universu a špatně pojaté placení by to mohl u lidí pěkně pohnojit.
To je jen názor k tématu "premium účet". Vůbec nevím jestli se tady něco chystá nebo má v plánu chystat či jen probírat u stolu s pivem. Prostě jen názor k tématu.

Strec   3x   A co třeba jen dobrovolné příspěvky s tím, že kdo přispěje bude mít na profilu poděkování od redakce a dobrý pocit u srdce.

Osobně nějaké premium účty nemám v lásce. V mnoha případech se to pak zvrtne, takže bez premium účtu je člověk znevýhodněn. Třeba ne hned. A pokud chce nějak výrazně fungovat, tak je nucen zaplatit (zkušenosti s podobnými účty u her) . Není donucen s pitolí u hlavy, ale čistě psychologicky.
Muselo by se to dobře uchopit, aby člověk chtěl premium účet a v prvé řadě za to chtěl zaplatit. Přeci jen tohle lidi berou jako neziskovku a web o hráčském universu a špatně pojaté placení by to mohl u lidí pěkně pohnojit.
To je jen názor k tématu "premium účet". Vůbec nevím jestli se tady něco chystá nebo má v plánu chystat či jen probírat u stolu s pivem. Prostě jen názor k tématu.
Strecstrec4311
    5.6.2016 00:01
Strec

A co třeba jen dobrovolné příspěvky s tím, že kdo přispěje bude mít na profilu poděkování od redakce a dobrý pocit u srdce.

Osobně nějaké premium účty nemám v lásce. V mnoha případech se to pak zvrtne, takže bez premium účtu je člověk znevýhodněn. Třeba ne hned. A pokud chce nějak výrazně fungovat, tak je nucen zaplatit (zkušenosti s podobnými účty u her) . Není donucen s pitolí u hlavy, ale čistě psychologicky.
Muselo by se to dobře uchopit, aby člověk chtěl premium účet a v prvé řadě za to chtěl zaplatit. Přeci jen tohle lidi berou jako neziskovku a web o hráčském universu a špatně pojaté placení by to mohl u lidí pěkně pohnojit.
To je jen názor k tématu "premium účet". Vůbec nevím jestli se tady něco chystá nebo má v plánu chystat či jen probírat u stolu s pivem. Prostě jen názor k tématu.

Virus    Však jak říkáš, je to pouze debata u pc nad načnutou flaškou jupí džusu. ;-) Co by bylo kdyby, jsou jen dohady. Neříkáme, že to tak musí být a jak sám mi potvrzuješ, nepadlo žádné rozhodnutí a jsou jiné věci na práci. ;-) Třeba teď je to jasně vše kolem E3 a než se naděješ, máš tu Vánoce. :-DVirusvirus7406    4.6.2016 13:52 Virus

@ odpověď na komentář od Miky:Však jak říkáš, je to pouze debata u pc nad načnutou flaškou jupí džusu. ;-) Co by bylo kdyby, jsou jen dohady. Neříkáme, že to tak musí být a jak sám mi potvrzuješ, nepadlo žádné rozhodnutí a jsou jiné věci na práci. ;-) Třeba teď je to jasně vše kolem E3 a než se naděješ, máš tu Vánoce. :-D

Miky napsal:Strašně se mi líbí, jak ty i Wast píšete, že při zavedení prémium by se muselo něco odebrat nebo tak. O tom jsem ale s vedením vůbec nemluvil. Spíše jsme debatovali o tom, co přidat, aby prémium byl lákavým. Přišli jsme na pár věcí, které by mohli být fajn. Každopádně, pokud někdy v budoucnu prémium bude, tak to neznamená, že nebudou pro všechny dostupné funkce a možnosti, které jsou teď. Takovou cestou se skutečně vydat nechceme.

Navíc je zatím tato debata skutečně zbytečná. Nepadlo žádné rozhodnutí a zatím nemáme ani pomyšlení se o prémium bavit, natož ho hned zavádět. Jsou jiné věci na práci.

Miky člen redakce    Strašně se mi líbí, jak ty i Wast píšete, že při zavedení prémium by se muselo něco odebrat nebo tak. O tom jsem ale s vedením vůbec nemluvil. Spíše jsme debatovali o tom, co přidat, aby prémium byl lákavým. Přišli jsme na pár věcí, které by mohli být fajn. Každopádně, pokud někdy v budoucnu prémium bude, tak to neznamená, že nebudou pro všechny dostupné funkce a možnosti, které jsou teď. Takovou cestou se skutečně vydat nechceme.

Navíc je zatím tato debata skutečně zbytečná. Nepadlo žádné rozhodnutí a zatím nemáme ani pomyšlení se o prémium bavit, natož ho hned zavádět. Jsou jiné věci na práci.
Mikymiky3
    4.6.2016 11:37
Miky

@ odpověď na komentář od Virus:Strašně se mi líbí, jak ty i Wast píšete, že při zavedení prémium by se muselo něco odebrat nebo tak. O tom jsem ale s vedením vůbec nemluvil. Spíše jsme debatovali o tom, co přidat, aby prémium byl lákavým. Přišli jsme na pár věcí, které by mohli být fajn. Každopádně, pokud někdy v budoucnu prémium bude, tak to neznamená, že nebudou pro všechny dostupné funkce a možnosti, které jsou teď. Takovou cestou se skutečně vydat nechceme.

Navíc je zatím tato debata skutečně zbytečná. Nepadlo žádné rozhodnutí a zatím nemáme ani pomyšlení se o prémium bavit, natož ho hned zavádět. Jsou jiné věci na práci.

Virus napsal:Hodně chyb mi při čtení zlámalo oči ale jinak zajímavé. Osobně si myslím, že zrovna Zing je právě teď uzpůsoben tak, že by o nějakém prémium účtu nemohla být ani řeč. Reklamy nejsou hrozné a je tu toho dost pro přihlášené uživatele. To by se tedy muselo něco odebrat a přibít reklama, jenže to by web spíše poškodilo. :lala: Teď je podle mého Zing ve stavu, že je ještě stále co zlepšovat. ;-) Toť očima pouhého návštěvníka.

Virus   5x   Hodně chyb mi při čtení zlámalo oči ale jinak zajímavé. Osobně si myslím, že zrovna Zing je právě teď uzpůsoben tak, že by o nějakém prémium účtu nemohla být ani řeč. Reklamy nejsou hrozné a je tu toho dost pro přihlášené uživatele. To by se tedy muselo něco odebrat a přibít reklama, jenže to by web spíše poškodilo. :lala: Teď je podle mého Zing ve stavu, že je ještě stále co zlepšovat. ;-) Toť očima pouhého návštěvníka.Virusvirus7406    3.6.2016 17:50 Virus

Hodně chyb mi při čtení zlámalo oči ale jinak zajímavé. Osobně si myslím, že zrovna Zing je právě teď uzpůsoben tak, že by o nějakém prémium účtu nemohla být ani řeč. Reklamy nejsou hrozné a je tu toho dost pro přihlášené uživatele. To by se tedy muselo něco odebrat a přibít reklama, jenže to by web spíše poškodilo. :lala: Teď je podle mého Zing ve stavu, že je ještě stále co zlepšovat. ;-) Toť očima pouhého návštěvníka.

killjezor člen redakce   4x   Málokdo si uvědomuje, že být nejvýše postavený v redakci se nerovná být nejvýše postavený v hierarchii majitelů dané stránky. Často to tak je, ale často není.
Když bych to měl říct jednoduše, tak naše uklízečka je nejvýše postavená v v rámci úklidu a ovlivní jakou vůni budeme mít na záchodě, ale pokud se náš majitel rozhodne vylepit nad mušle obraz od Van Gogha, může se k tomu tak nanejvýš vyjádřit.
Jinak pěkně napsáno a i když je to škoda, je to dobrá zkušenost.
killjezorkilljezor26380
    3.6.2016 17:31
killjezor

Málokdo si uvědomuje, že být nejvýše postavený v redakci se nerovná být nejvýše postavený v hierarchii majitelů dané stránky. Často to tak je, ale často není.
Když bych to měl říct jednoduše, tak naše uklízečka je nejvýše postavená v v rámci úklidu a ovlivní jakou vůni budeme mít na záchodě, ale pokud se náš majitel rozhodne vylepit nad mušle obraz od Van Gogha, může se k tomu tak nanejvýš vyjádřit.
Jinak pěkně napsáno a i když je to škoda, je to dobrá zkušenost.

Miky člen redakce   1x   Pěkné zamyšlení. V souvislosti se Zingem ale není ještě nic rozhodnuto. Jednou jsem do komentářů jednoho článku napsal, že o tom uvažujeme. Tato informace ale byla založena na jedné jediné schůzce s majitelem webu, kde jsme probíhali budoucnost Zingu a pochopitelně zabrousili i do tématu prémium účtu.

Co se týče tvého textu, tak bych jen rád dodal, že o reklamě rozhoduje majitel webu, případně mediální společnost, která web zastupuje. Já z pozice šéfredaktora odpovím za obsah (články, komentáře) , nikoliv za reklamu. Tu opravdu nemám v popisu práce. Jediné co mohu a co dělám, tak upozorňuji majitele na reklamu, která se návštěvníkům nelíbí – vyskakovací reklamy apod. Když se rozhoduje o nějakém novém formátu reklamy (z poslední doby vítací obrazovka) , tak o tom vím pochopitelně v předstihu a mohu se k tomu vyjádřit.
Mikymiky3
    3.6.2016 17:03
Miky

Pěkné zamyšlení. V souvislosti se Zingem ale není ještě nic rozhodnuto. Jednou jsem do komentářů jednoho článku napsal, že o tom uvažujeme. Tato informace ale byla založena na jedné jediné schůzce s majitelem webu, kde jsme probíhali budoucnost Zingu a pochopitelně zabrousili i do tématu prémium účtu.

Co se týče tvého textu, tak bych jen rád dodal, že o reklamě rozhoduje majitel webu, případně mediální společnost, která web zastupuje. Já z pozice šéfredaktora odpovím za obsah (články, komentáře) , nikoliv za reklamu. Tu opravdu nemám v popisu práce. Jediné co mohu a co dělám, tak upozorňuji majitele na reklamu, která se návštěvníkům nelíbí – vyskakovací reklamy apod. Když se rozhoduje o nějakém novém formátu reklamy (z poslední doby vítací obrazovka) , tak o tom vím pochopitelně v předstihu a mohu se k tomu vyjádřit.

O autorovi blogu

Wast
Wast
Muž, 49 let

Jsem už věkem herní veterán. Rád hraju RPGčka, ale i jiné dobré hry :-)  Kdo si mě přidá do přátel, toho si přidám do přátel i já a rád. Pomůžu, poradím... Nejgeniálnější hra ? Existuje vůbec taková ?No tak u mě je to jednak Darkest Dungeon s modem Pitch Black Dungeon 6.0: Derision of the Dead. Taková herní stálice je pak Puzzle Quest Challenge of the Warlords (mam tam nějaké ty mody)a z domácích jednoznačně česká nestárnoucí pecka Mafia +Mody. Tyhle  pecky můžu hrát furt. Dokola, dokola, nekonečně  :D

Co momentálně hraju? Darkest Dungeon s Comunnity Remixem v2.1 a tak je to zábava na hodně hodně dlouho :-)Protože mě nejvíc baví právě nezávislé roguelike hry. Brutální obtížnost, permanent death, pomalý a rozvážný postup vpřed a dlouhá herní doba to na těchto hrách miluji. Jo a není to žádnej mainstream :-)

Důvod proč jsem opustil GamePark je, že stále nejsou uhrazeny domluvené honoráře a tak jsem byl okraden.

_____________________________________________




Založit herní BLOG